Szukam opon w Warszawie. W miarę tanio - gdzie?

  • ~Kloszard
    09.07.2012, 10:24 | Zgłoś nadużycie

    Albo nie umiem znaleźć, albo oferta jest naprawdę znikoma w stolicy...

  • ahmad
    ahmad
    10.07.2012, 11:48|Zgłoś nadużycie

    Ale chciałbyś adres do sklepu z nowymi czy np. serwisu z używkami?

  • Adam Szczęsny

    Ja kupuje tutaj - link czasem mają fajne promocje i ceny poniżej allegro. Sklep znajduje się w Markach. Montaż dość drogi polecam kupić opony i założyć gdzieś indziej.

  • Maniak
    Maniak
    16.07.2012, 21:56|Zgłoś nadużycie

    W Warszawie jest dość drogo, więc czasem bardziej opłaca się wziąć z przesyłką na allegro.

  • matik
    matik
    25.07.2012, 09:50|Zgłoś nadużycie

    Polecam hurtopony.pl ja już kupowałem w nim opony do ciężarówki bo jeżdżę tirem ale do swojego Audi też kupię jakieś zimówki jak przyjdzie czas ponieważ jestem zadowolony z ich usług :)

  • Maniak
    Maniak
    25.07.2012, 16:09|Zgłoś nadużycie

    Ceny w miarę, tylko sporo mają starych opon 2007-2008 trzeba uważać przy zamawianiu.

  • ~marcel
    27.09.2012, 18:58|Zgłoś nadużycie

    a może poszukaj w sieci?? zajrzyj do porównywarki cen - nie dość, że można się zorientować, gdzie można kupić najtaniej, to od razu istnieje możliwość sprawdzenia dostępności:) ta sama kwestia dotyczy opon zimowych, w poprzednim sezonie tak zrobiłem. Dostarczyli mi pod drzwi, wiec pozostała tylko wymiana u mechanika i z głowy - nie musiałem nigdzie jeździć, tylko siedziałem w fotelu i szukałem, pomyśl jaka to oszczędność. Nie tylko kasy, ale też czasu...

  • Adam Szczęsny

    No dobre wyjście. Przed zakupem sporo szukałem po internecie - allegro, nokauty i strony hurtowni w okolicy. Zajrzałem na stronę motointegrator.pl, która raczej kojarzyła mi się z drożyzną. Kupiłem opony Hankook Kinergy eco 185/60/14 po 161 zł za sztukę. Przesyłka kurierem była gratis.

    Na razie o oponach mogę powiedzieć tyle, że są ciche, auto prowadzi się bardzo pewnie (wcześniej miałem 165) i wcale więcej nie pali jak na wąskich oponach :)

  • ~kcr
    28.09.2012, 12:12|Zgłoś nadużycie

    polecam warsztat znajomych, do konca miesiaca maja promocyjne ceny: http://grjauto.pl

  • ~somr
    29.09.2012, 13:45|Zgłoś nadużycie

    https://www.facebook.com/SerwisOponMyjniaReczna

    Zapraszam do siebie , ceny porównywalne do cen internetowych! Przy zakupie opon wymiana gratis , nowe , gwarancja producenta!!!

  • ~ToyoProxes
    29.11.2012, 19:13|Zgłoś nadużycie

    Ja mam na sprzedanie 205/45/16 Toyo Proxes, rok 2011. Jedna ma ok. 4,5 mm, trzy na pewno wiecej, pewno ok. 5,5.

  • ~Raz
    30.11.2012, 12:00|Zgłoś nadużycie

    Polecam serwis ceneo.pl jest tam dobra wyszukiwarka opon która od razu porównuje ceny z różnych sklepów.
    Przy promocjach zwracaj uwagę na rok produkcji opon.

  • ahmad
    ahmad
    09.12.2012, 23:03|Zgłoś nadużycie

    A ja polecam allegro z odbiorem osobistym :)

  • ~martekins
    15.03.2013, 15:30|Zgłoś nadużycie

    www.autoopony.eu
    montują Ci za darmo dodatkowo jak u nich kupisz

  • azyl
    azyl
    02.07.2013, 10:12|Zgłoś nadużycie

    ciekawe czy na prawdę montują, czy to tylko taki chwyt marketingowy

  • ~Oponki zimowe
    08.11.2013, 11:39|Zgłoś nadużycie

    Opony zimowe - opony letnie - opony wielosezonowe możesz znaleźć, np właśnie w sklepie www.inmot.pl

  • ~Symbian
    27.02.2014, 14:26|Zgłoś nadużycie

    Proponuje autoopony.eu fajny sklepik przy konwaliowej + maja od razu na miejscu warsztat, wiec jak kupisz, to mozesz od razu zamontowac

  • viduka
    viduka
    27.02.2014, 20:00|Zgłoś nadużycie

    Jak używane - to tutaj sprzedają opony. Głównie od prywatnych właścicieli.

  • ~Jerzy
    28.02.2014, 16:08|Zgłoś nadużycie

    Nie polecam motointegratora.

    Na stronie mają informację, że opony są z 2013 (wszystkie jakie mają w ofercie ;-) ). Po zamówieniu i zapłaceniu okazuje się że nie mają opon z 2013 tylko starsze. Oczywiście informacji nie poprawią, chłyt marketingowy - jak to w kabarecie,

    Ostatecznie kupiłem tutaj: http://www.autokarman.pl/
    Najtaniej z tego co mnie interesowało i opony już z 2014 (Dunlop Blueresponse)

    kiedyś kupowałem na oponeo, ale teraz ich ceny...

    ps. nie mam nic do nowych opon nawet z 2010, ale niech nie wciskają ich nieświadomym ludziom za cenę jak za świeże.

  • ~Kramcio
    02.03.2014, 18:01|Zgłoś nadużycie

    Ktos wspominal o autooponach. Bylem w tym sklepie i musze potwierdzic opinie. Bardzo fajny sklep z mila obluga i duzym asortymentem

  • tiung
    tiung
    05.03.2014, 23:58|Zgłoś nadużycie

    Ja korzystam online ze sklepu sprawdziłem już parę takich, zamówiłem i spok przyszło wszystko oki bez problemów http://www.tirendo.pl/
    Ceny i marki opon podane więc nie ma problemu na moją kieszeń było.