VW Passat B6 1.9TDI - brak ogrzewania prawej strony

  • aconatic
    12.02.2015, 18:48 | Zgłoś nadużycie

    Witam wszystkich forumowiczów,

    Pytam w imieniu znajomego (kolega 40-kilka lat i komputer jest dla niego obcy).

    Posiada on Passata B6 i pojawił się problem z prawą stroną ogrzewania. Po prostu z nawiewów po prawej stronie nie leci ciepłe powietrze.

    Jakieś pomysły/sugestie?

  • marcin.lobodzinski

    a ma dwustrefową klimatyzację?

  • aconatic
    aconatic
    15.02.2015, 22:20|Zgłoś nadużycie

    ma klimatyzacje 2 strefowa. i sprawa wyglada tak ze na lewej stronie grzeje normalnie a od sirodka w prawa strone grzeje coraz slabiej. sotatnio w dlugiej trasie prawa strona zauwazylem ze zaczela jak by pluc lekko cieplym powietrzem przy tej samej temperaturze na obu stronach a lewa grzala normalnie. po jakims czasie na prawej stronie wialo zimne powietrze jak by byla wlaczona klima . a bylo ustawione na 25s. i zaczelo na sirodkowym wywiewie lewej strony byc tez czuc chlod. a gdy auto odpoczelo okolo 20min na postoju zaczelo znow wiac cieplym na obu stronach chociaz nadal na lewej stronie o wiele slabiej.

  • ~aaa
    06.03.2015, 19:19|Zgłoś nadużycie

    Mam dokładnie ten sam problem z prawej strony wieje zimne powietrze. Robiłem nastawy, silniczki także sprawne. Nie mam zielonego pojęcia co to może być. Udało ci się może rozwiązać problem ?

  • ~Artureq
    28.01.2016, 18:23|Zgłoś nadużycie

    Nagrzewnica do wymiany

  • ~Bio
    12.01.2017, 03:12|Zgłoś nadużycie

    Wymieniłem nagrzewnice i dalej jest to samo. Mam chłodne powietrze na prawej stronie.Przy skręcie w prawo czuje chłodne powietrze z prawej strony.Przy skręcie w lewo bucha na chwile gorącym powietrzem od kierowcy.Przt jeżdzie na wprost Normalnie,strona pasażera chłodna a strona kierowcy ciep[ła.

  • ~acon
    12.01.2017, 09:23|Zgłoś nadużycie

    u mnie finalnie sie okazalo plyn chlodniczy dostal sie do glowicy w aso sobie poradzili

  • ~przemcio
    07.05.2017, 16:42|Zgłoś nadużycie

    nie kombinuj z żadnymi nagrzewnicami czy innymi elementami, na bank poszła zebatka w silniczku od regulacji klapy, całkiem możliwe ze mogła się przytkać od kurzu który poszedł dalej przez filtr, ja mam właśnie to samo, i będę się brać za rozwalanie środkowego słupka aby dostać się do silniczka,
    problem leży właśnie w tych 4 sztukach silniczków jeden na pewno masz rąbnięty albo jak pisałem zabloikowany,
    jeżeli będzie najgorsze czyli pęknięta zębatka możliwość jej wymiany ewentualnie używanego silniczka na allegro kosztuje 19 zł, podobno można zębatki przełożyć z prawej na lewą stronę bo jeżeli to pierwsze silniczki to pracują na krawędzi czyli początkowe 2 pierwsze zęby i może być naderwany czy wyrobiony, przekładasz go na drugą stronę i wszystko gra,

    poczytaj forum passat tam masz temat poruszany chyba ze dwa razy

  • aconatic
    aconatic
    14.05.2017, 22:24|Zgłoś nadużycie

    u mnie poszla glowica i plyn chlodniczy dostawal sie do silnika , koszt okolo 2.5tys i wszystko gra jak nalezy