SAMOCHÓD Z WYŻSZYM FOTELEM (DO 75 000 ZŁ)

• Getnleman7
    16.03.2017, 22:52 | Zgłoś nadużycie

Witam, poszukuję nowego auta dla żony. Ze względu na pewne problemy z kręgosłupem szukamy auta gdzie można wyżej podnieść fotel (dla żony, która jest niskiego wzrostu), a także by samochód był w miarę wysoki (mój wzrost to 190cm). Dlatego wybór padł na małe suvy, crossovery, itp. Raczej szukamy auta nowego z salonu w cenie do 75 000 zł (to taki max wolałbym coś kilka tyś. taniej :D), głównie do miasta i okolic, co najmniej 100 KM, ale przede wszystkim auto powinno być jak najmniej awaryjne. Dodam, że na samochodach nie znam się w ogóle i wiedzę czerpię jedynie z internetu oraz mam nadzieję, że z waszą pomocą coś wybiorę Samochody które testowaliśmy (napiszę w nawiasie moje obawy itp.):

- Opel Mokka X 1.6 Ecotec 115 KM (w internecie znalazłem bardzo dużo wiadomości o awaryjnych tłumikach, układach wydechowych, ponadto pełno wszędzie przycisków)

- Jeep Renegade 1,6 E-TorQ 110 KM (pierwsze modele były strasznie awaryjne, teraz podobno jest lepiej ale powtarzały się skargi na wadliwą poduszkę silnika, a także strasznie piszczące klocki hamulcowe)

- Golf Sportsvan 1.2 TSI BMT 110 KM (chyba ma najmniejszy prześwit, a w mieście krawężniki coraz większe.... Ponadto czytałem wiele negatywnych opinii o silniku TSI, który podobno jest awaryjny

- Suzuki Vitara 1.6 VVT 120KM (suzuki słabo wypada w raportach tuv itp., jak to japończyk może mieć problem z korozją; w środku pełno wszędzie przycisków)

- MAzda Cx-3 (w środku jest za mało miejsca i już ją odrzuciliśmy)

Wersje samochodów raczej podstawowe w tej cenie (poza tym nie potrzebuję elektronicznych psujących się bajerów)... Jakby Honda Jazz była wyższa to już byłaby kupiona z automatyczną skrzynia biegów, no ale.... Innych nie braliśmy na razie pod uwagę - może zerknę jeszcze na renault captur, ale liczę na sugestie lub nowe propozycje. Z góry dziękuje.

• Getnleman7
    Getnleman7
    17.03.2017, 19:29|Zgłoś nadużycie