[AMA] Honda CBF 125 - test motocykla

  • Dominika Dragun
    31.07.2014, 19:13 | Zgłoś nadużycie | wpis edytowany

    Testujemy Hondę CBF 125 dostępną na kat. B.
    Zapraszam do zadawania pytań!

  • rwakpl
    rwakpl
    31.07.2014, 22:49|Zgłoś nadużycie

    zdjęcie:

    • th_ama-honda-cbf-125-test-motocykla_1187.jpg
  • ~adam
    04.08.2014, 20:16|Zgłoś nadużycie

    Ile wynosi czas przyspieszenia od 40 do 70 i 0-max.
    Jakie spalanie bez ekojazdy?
    Czy jest jakaś blokada silnika, wydechu czy sterownika?
    Czy wystarczy mocy żeby pokonać duże nachylenia? np 20 stopni np przy 50 km/h

  • Gelten
    Gelten
    04.08.2014, 22:51|Zgłoś nadużycie

    Czy rzeczywiście ma tak mały apetyt na paliwo?
    Oraz jak wygląda porównanie z Yamahą YBR 125?

  • ~adam
    06.08.2014, 15:40|Zgłoś nadużycie

    Chyba ktoś zatarł silnik i po testach :P

  • Dominika Dragun

    Spokojnie, test skończył się bezawaryjnie;--)

    Tak, apetyt na paliwo jest bardzo mały - przy mocnym ciśnięciu średnie spalanie wyniosło ok. 2,3 l/100 km.
    YBR125 wydaje mi się wykonane z solidniejszych materiałów i jest to główna różnica, jaką dostrzegam między tymi dwoma motocyklami.

    Niestety motocykl da się pochylać dowolnie, w zależności od umiejętności i uważam, że wcale nie ma to nic wspólnego z mocą. Pytanie tylko, czy faktycznie jest do tego stworzony. Moim zdaniem nie.

  • ~Adam
    08.08.2014, 20:35|Zgłoś nadużycie

    "Niestety motocykl da się pochylać dowolnie, w zależności od umiejętności i uważam, że wcale nie ma to nic wspólnego z mocą. Pytanie tylko, czy faktycznie jest do tego stworzony."

    Dla sprostowania, nie chodzi o pochylanie się w zakrętach tylko podjazd pod dużą górkę :P, Czy motor ma wystarczająco dużo momentu i koników?

    np Yamaha aerox 47km/h wyciągała w dwie osoby na sporym wzniesieniu, a na prostej to już fajnie zasuwała koło 90 km/h

  • ~jakub
    13.08.2014, 17:05|Zgłoś nadużycie

    A jak on się ma w porównaniu do Derbi Cross City czy Rieju Tango?

  • ~Tomasz80
    19.08.2014, 10:47|Zgłoś nadużycie

    Czy wasza CBF 125 też pracuje dość nierówno na wolnych obrotach przy lekko rozgrzanym silniku? Czy zdarzyło się,że wam zgasła odpalona po dłuższym postoju na wolnych obrotach.

  • ~canna09
    02.11.2014, 01:35|Zgłoś nadużycie

    Też posiadam CBF 125 tyle, że z 2009r. Motorek bezawaryjny, bardzo mało pali max - 2,5 l /100km, a da się zejść nawet poniżej. Ogólnie polecam ;)

  • ~maciora
    13.11.2014, 09:20|Zgłoś nadużycie

    Troszkę inne pytanie. Zauważyłem, że motocykl posiada 2 żarówki z przodu z czego tylko jedna świeci. Nadmienię, że przełączanie ze zwykłych na długie działa i widać różnicę jednak odbywa się to tylko na tej jednej żarówce podczas gdy druga ta dolna nie robi nic. O co chodzi?

  • maciora
    maciora
    13.11.2014, 09:28|Zgłoś nadużycie

    Troszkę inne pytanie. Zauważyłem, że motocykl posiada 2 żarówki z przodu z czego tylko jedna świeci. Nadmienię, że przełączanie ze zwykłych na długie działa i widać różnicę jednak odbywa się to tylko na tej jednej żarówce podczas gdy druga ta dolna nie robi nic. O co chodzi?

  • ~Moreno
    13.11.2014, 14:31|Zgłoś nadużycie

    Witam, planuję zakup pierwszego motoru 125ccm (mam kat B i nie jeździłem wcześniej jednośladami, dlatego planuję kilka godzin jazd doszkalających) szukam sprzętu do 5 000 zł i pojawia się pytanie czy kupić używaną Hondę CBF 125 czy nowego Junaka 123 (w internecie widziałem o nim pozytywne opinie). Proszę o poważne odpowiedzi, gdyż wiem, że są tu doświadczeni użytkownicy i wasza opinia będzie dla mnie bardzo znacząca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

  • maciora
    maciora
    13.11.2014, 21:55|Zgłoś nadużycie

    Ja osobiście mam Honda CBF 125 . jest to niezawodny sprzęt ,markowy,ekonomiczny i niezawodny. Co firma to firma. Nie kupuj zadnego chińczyka bo będziesz co chwila go serwisował a mechanicy klną i załamują ręce. CBF 125 to dobry moto na początek, wybacza dużo a jak na ta pojemność silnika naprawdę popyla i wygląda nieźle jak nie jeden większy

  • liwia
    liwia
    21.09.2015, 11:57|Zgłoś nadużycie

    Jedyne, co mnie odstręcza w tych nowych Hondach to to, że wyglądają jak zabawki z plastyku. Taki Indian czy inny Harley prezentuje się poważniej.

  • maciora
    maciora
    22.09.2015, 02:36|Zgłoś nadużycie

    Liwia zgadzam się z toba w 100 % , faktem jednak jest, że im mniej plastiku tym więcej kasy za motor a im więcej tym tańsza eksploatacja, poszczególne plastikowe elementy wymienisz za niewielkie pieniądze a blachę albo wyklepiesz albo zaplacisz słono za nowe metalowe czesci. Nie jestem zwolennikiem plastiku tak czy inaczej. Indian czy HD to drogie zabawki nieporównywalnie. Producenci chcą upchac fajne sprzęty za konkurencyjną cenę i taki tego efekt ale jak wspomiałem dla niektórych może to być zaletą. Zaczęło się to od Chin..

  • maciora
    maciora
    22.09.2015, 02:38|Zgłoś nadużycie

    Co ile wymieniacie płyny w swojej CBF 125, olej, hamulcowy itp?