m.zmyslowski

m.zmyslowski
  • Jest z nami od:
    więcej jak rok
  • Napisał:
    542 posty na forum
  • Profil odwiedzano:
    66657 razy

Mężczyzna, 29 lat, Warszawa

MOJE POSTY NA FORUM

  • m.zmyslowski
    Re: Nowy Autokult 25.02.2017, 17:20

    To już bardzo dziwna sprawa - faktycznie wyglądają, jakby wyparowała cała dyskusja.

  • m.zmyslowski
    Re: Nowy Autokult 09.02.2017, 19:01

    Arnold, wszystko, co publikowane jest na Autokultcie, trafia też na stronę główną Autokultu. Ewentualnie może się zdarzyć czasem tak, że w pierwszej kolejności zostanie wydane na WP, zanim będzie para, żeby wydać materiał na Autokult.
    Co do kasowania komentarzy - nic mi o tym nie wiadomo i nie ma u nas, nie było i nie będzie zasad zalecających jakąkolwiek cenzurę. Jeśli nie widzisz swoich komentarzy (w co wątpię, bo masz wysoką reputację w disqusie u nas), to mogły zniknąć najwyżej w wyniku błędu systemu lub błędu moderatora.

  • m.zmyslowski

    Cześć, przepraszam za zwłokę - mamy gorący okres w redakcji, ale sprawdziłem w trakcie testu, o co prosiłeś.

    Uważam, że pieśni pochwalne są słuszne. Nie jest to samochód bez wad i bez wątpienia nie jest to auto dla każdego, ale C-HR faktycznie robi bardzo dobre wrażenie - ma dobrze wykonane, ładnie zaprojektowane wnętrze, bardzo dobrze jeździ (tu zaskakująco skuteczna i przydatna jest kontrola trakcji), jest komfortowa i z napędem hybrydowym faktycznie jest oszczędna.

    Uważam, że wyciszenie jest tu dobrym poziomie - nie wyróżnia się ponad konkurentów, ani nie wypada na ich tle źle. Wszystko w normie według mnie. Nadwozie o nietypowych kształtach z pewnością szumi bardziej przy wysokich prędkościach niż np. gładki Talisman, ale nie nie jest to hałas, który by przeszkadzał w słuchaniu muzyki czy w rozmowach.

  • m.zmyslowski

    W nasze ręce trafiła hybrydowa Toyota C-HR. Ten niezwykły wóz zostanie w redakcji przez tydzień.
    Już teraz mogę powiedzieć, że na pierwszy rzut oka bardzo podoba mi się wykonanie C-HR. Wnętrze jest wyjątkowo przyjemne.
    Do tego auto jest oszczędne - nawet po jeździe po biurowym Mokotowie i korku na Puławskiej komputer pokazał 5,7 l/100 km. Na razie to krótki dystans, ale jednak wynik obiecujący.

    Zapraszam do przeczytania relacji z pierwszej jazdy Toyotą C-HR:
    Toyota C-HR Hybrid - pierwsza jazda

  • m.zmyslowski

    Na święta do naszej redakcji trafiły dwa auta. Jednym jest Honda CR-V, którą jeździ red. Łobodziński. Drugie, bardziej oszczędne, trafiło w moje ręce. Najbliższy tydzień spędzę z Hyundaiem Ioniq Hybrid.
    Na razie pierwsze wrażenie zrobił bardzo dobre. Instrumenty są proste (tego brakuje np. hybrydowemu Mondeo), a oszczędzanie paliwa przychodzi dosyć łatwo - bez szczególnego wysiłku, na krótkim i wcale nie pozbawionym korków odcinku w Warszawie, średnie spalanie wyszło 4,9 l/100 km. Na razie to za mało, żeby wyrokować na temat oszczędności tego auta, ale widać, że jest w nim "zielony" potencjał.

    Zapraszam do relacji Marcina Łobodzińskiego z pierwszych jazd tym autem:
    Hyundai Ioniq hybrid i electric gonią japońską konkurencję

    Zachęcam także do przeczytania testu, moim zdaniem, największego konkurenta tego auta:
    Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie

  • m.zmyslowski

    Ale ten wątek jest aktywny, on jest cały czas widoczny i można w nim dyskutować. Nie był usunięty i nie był w spamie. Chyba, że inny moderator go przywrócił i nic mi o tym nie napisał.

  • m.zmyslowski
  • m.zmyslowski

    Wątek nie wiem czemu był usunięty - ja nie usuwałem. Przejrzę co tam się odsiało do spamu w ostatnim czasie. Może został skasowany przypadkiem.

    Co do samej Toyoty, to zrobiłem sporo zdjęć pokazujących zabudowę. Załączam je poniżej.
    Zamek jest ok moim zdaniem. Mając porównanie np. do zabudowy, którą kiedyś mieliśmy w L200, tutaj zamek chodzi gładko, nie trzeba się z nim siłować i generalnie sprawia niezłe wrażenie. Zaczepów nie nazwałbym tandetnymi, raczej pancernymi.
    Światła nie da się niestety zapalić.

  • m.zmyslowski

    Do naszej redakcji trafiła Toyota Hilux. Auto zostanie z nami do przyszłego tygodnia. Przez ten czas zapraszam do zadawania pytań.

    Zachęcam też do przeczytania naszych wcześniejszych materiałów z Hiluxem:
    Nowa Toyota Hilux - pierwsza jazda
    Toyota Land Cruiser 150 3,0 D-4D Arctic Trucks AT35 i Toyota Hilux 3,0 D-4D Arctic Truck AT35
    Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test

  • m.zmyslowski

    Toruń polecam i ja. Starówka jest przyjemna, jest na niej co zwiedzić. W sam raz na jednodniowy lub 2-3 dniowy wyjazd. Jest też gdzie smacznie zjeść - ja zawsze wpadam do Starego Metropolis. Gdzieś na starówce jest też dobra cukiernia, której nazwy już niestety nie pamiętam...

  • m.zmyslowski

    Oprócz Volvo V40 Cross Country, w nasze ręce trafiła również Škoda Superb. Dziś rano do redakcji przyjechała jej wersja Combi Sportline z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 220 KM. Motor sparowany jest z 6-biegowym automatem.

    Superb zostanie z nami przez tydzień. W przyszły piątek wymienię go na Octavie 1.0, a prosto z Octavii wskoczę w Kodiaqa na europejskiej premierze w Hiszpanii. Zatem najbliższe tygodnie przebiegną u nas pod znakiem Škody. Dla szukających wrażeń w segmencie premium będziemy mieć także Jaguara F-Pace'a.

    Tymczasem zachęcam do zadawania pytań odnośnie Superba oraz przeczytania wcześniejszych testów tego auta:
    Škoda Superb Combi Laurin&Klement - test
    Škoda Superb Combi 2,0 TDI DSG 4x4 - pierwsza jazda
    Škoda Superb 1.4 TSI Style - test

  • m.zmyslowski

    Zgodnie z obietnicą, odpowiadam na 2. i 3.:
    Specjalnie nie sprawdzałem co producent pisze na temat reflektorów LED, żeby ocenić na własne oko. Długie światła działają automatycznie, ale snop nie dostosowuje się do nadjeżdżających pojazdów. Jeśli to robi, to nie w tak widoczny i "widowiskowy" sposób, jak w konkurencyjnych rozwiązaniach - ja tego nie zauważyłem. Nie zmienia to faktu, że światła Talismana są dobre - nawet mijania dają dobrą widoczność.

    Tempomat sprawdzony na autostradzie - faktycznie działa tylko do 140. Powyżej tej prędkości pozostaje ogranicznik prędkości.

  • m.zmyslowski

    Od dziś do czwartku w naszej redakcji gości Mercedes Citan w wersji osobowej. Auto jest wyposażone w 114-konny silnik i automatyczną skrzynię biegów. Pobyt Citana w naszej redakcji będzie w sumie niedługi, ale intensywny ze względu na wielką pomoc, jaką będzie w tym czasie stanowił dla nas w realizacji filmu z Fordem Edgem. Citan wybierze się w trasę, ze sporym ładunkiem, będziemy z niego filmować i właściwie stanie się naszym biurem na znacznie więcej niż dwa dni robocze. Zatem możemy mieć mało czasu na sprawdzenie rzeczy, o które nas poprosicie - postaramy się zrobić tyle, na ile pozwoli czas.

    Zapraszam też do naszego wcześniejszego testu Citana:
    Mercedes-Benz Citan 111 CDI Mixto - test

  • m.zmyslowski

    ~Szymon
    Mam kilka pytań:
    1. czy możesz sprawdzić jaką pojemność ma naprawdę zbiornik paliwa? Słyszałem że jest problem żeby wlać tam nawet te skromne 47 l

    2. Czy to prawda, że powyżej 140 km/h ( licznikowo ) tempomat nie działa?

    3. Skuteczność reflektorów led? To są czysto statyczne reflektory czy mają jakieś funkcje modulujące snop/ zasięg itp?

    4. Czy możecie sprawdzić jaka jest faktyczna pojemność bagażnika używając litrowych pudełek?

    1. Z racji tego, że auto jest wyjątkowo oszczędne, chociaż dzisiaj przejechaliśmy spory dystans, nie wiem czy wyjeździmy pełen bak, nie wspominając o dwóch - żeby był sens dolewać drugie pełne tankowanie. Auto mamy tylko od poniedziałku do piątku, więc nawet nie będzie na to prawdopodobnie czasu.

    2. Możliwe, że przestaje działać adaptacyjny. Sprawdzę. Dzisiaj najszybsze trasy, na jakich byłem to ekspresówki, więc nie dobiłem na tempomacie do takich prędkości.

    3. Sprawdzę na bocznych drogach. Na razie mogę jedynie powiedzieć, że w trudnych warunkach spisują się dobrze. Jak bardzo adaptacyjne mają działanie - w tej kwestii dam jeszcze znać.

    4. Wiele osób nas już o podobny test prosiło przy innych okazjach, mamy to z tyłu głowy, ale na razie "nie dorobiliśmy się" takiego zestawu pudełek. Przede wszystkim mielibyśmy problem z ich przechowywaniem ;) Na razie pracujemy nad innymi nowościami dla Was, czytelników, ale możemy te pomiary gdzieś zakolejkować.

  • m.zmyslowski

    Od dzisiaj do piątku w naszej redakcji jeździ Renault Talisman w wersji Grandtour, czyli kombi. Jest to bogato wyposażony wariant Initiale Paris, z wysokorpężnym silnikiem o mocy 160 KM. Co chcecie wiedzieć o tym aucie, czego nie dowiecie się z katalogu, a co my jesteśmy w stanie dla Was sprawdzić?

    Zapraszam Was do przeczytania relacji z naszych wcześniejszych spotkań z Talismanem:
    Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 160 Biturbo - pierwsza jazda
    Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test

  • m.zmyslowski

    Jeśli uważnie śledzicie nas na Instagramie, to już wiecie, że wczoraj odebraliśmy do testów Mercedesa C 450 AMG. Auto zostaje z nami przez tydzień. Przez ten czas możecie zadawać tu pytania odnośnie auta.

    Po pierwszym dniu jazdy już mogę powiedzieć, że jest to jedno z najtwardszych aut, jakimi jeździłem już od długiego czasu. Ku mojemu zaskoczeniu nawet Mini Cooper S Cabrio, które zwróciłem w poniedziałek, było bardziej komfortowe niż ta Klasa C podkręcona przez AMG. Czuć tu wszystkie nierówności z drogi. Zobaczymy jak bardzo uciążliwe będzie to przez najbliższe dni.

    Zapraszam do przeczytania moich wcześniejszych testów Mercedesów:
    Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC 9G-Tronic
    Mercedes-Maybach S600
    Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic
    Mercedes-Benz Klasy C 250 BlueTEC AMG

  • m.zmyslowski

    ~Kajtek
    Opłaca się taką powłokę nakładać nie jezdzac w trasy tylko po mieście?

    W mieście nie będzie przeszkadzać, chociaż trzeba przyzwyczaić się do tego, że wycieraczki trochę inaczej zbierają wodę, zostawiając cienki film na szybie. Poza tym szyba się wolniej brudzi. Generalnie - jest to bardziej przydatne w trasach.

  • m.zmyslowski

    Bardzo proszę:
    kamil.kobeszko@autokult.pl

  • m.zmyslowski

    W nasze ręce trafiło Volvo V40 po liftingu, który model ten dostał w tym roku. Sprawdzana przez nas wersja to T4 z automatem.

    Kilka słów o samej konfiguracji - mamy interesujący lakier, wnętrze beżowe, z nietypową kratką (niestety, za sprawą kogoś z naszych poprzedników - z wypaloną "blizną" po papierosie). Auto ma asystenta utrzymywania pasa ruchu, trochę zbyt nachalny system ostrzegania przed kolizją, dwustrefową klimę i dynamiczne, elektronicznie wyświetlane zegary. V40 w tej konfiguracji jeździ się bardzo przyjemnie. Chociaż ma już kilka lat to jest dobrym konkurentem również odświeżonego w tym roku Audi A3.

    Zapraszam także do dwóch, z kilku naszych wcześniejszych testów V40:
    Volvo V40 T5 R-Design Summum - hot?
    Volvo V40 Cross Country T5 AWD AT Summum - bardziej "hot" niż "cross"

  • m.zmyslowski
    Re: Jaki alkomat 20.09.2016, 08:35

    Trypon, co innego kiedy firma wprost podpisuje się jako firma, podaje informacje o swoim sprzęcie i odpowiada na pytania na jego temat, a co innego, kiedy tak jak aaa auto udaje, że jest zadowolonym klientem. Moderacja widzi IP, z jakich pisane są posty i kiedy np. 8 komentarzy z rzędu, które dla czytelnika wyglądają jak dyskusja kilku zadowolonych osób ewidentnie pisane są przez jedną osobę, trudno nie reagować na to właśnie jak na oszukiwanie.

  • m.zmyslowski

    Nie wiem co tam można w Kielcach znaleźć, ale generalnie byłoby dobrze, gdybyś chociaż określił co dokładnie Cię interesuje - mechanika, mechatronika samochodowa, wzornictwo przemysłowe? Dziedzin jest wiele. Do motoryzacji możesz wejść przez studia na różnych kierunkach - od marketingu po mechanikę i budowę maszyn.

  • m.zmyslowski
    Re: Kubica w Citroenie? 16.09.2016, 09:44
  • m.zmyslowski
    Audi S8 plus - test [AMA] 16.09.2016, 08:59

    Od momentu odbioru samochodu, czas w redakcji leciał szybko, więc na AMA zapraszam dopiero ostatniego dnia. Samochód jest z nami jeszcze kilka godzin, więc zapraszam do zadawania pytań.

    Uprzedzając temat spalania w 4-litrowym V8 biturbo - w trasie da się zejść do 8,9 l/100 km, ale wymaga to wyjątkowo spokojnej jazdy po drogach krajowych, które nie przebiegają przez zbyt dużą liczbę miast. Wymaga to też niskiego natężenia ruchu, bo każde mocne depnięcie bardzo szybko podbija średni wynik. Póki auto może jechać na czterech cylindrach, spalanie nie jest dramatycznie duże. W praktyce faktycznie po około 200 km jazdy udało mi się zejść do pułapu 8,9 l/100 km. Za normę, która nie wymaga wysiłku można jednak przyjąć jakieś 10,5 l/100 km.

    Jak zawsze zachęcam Was do odwiedzania naszych profili społecznościowych, gdzie na żywo pokazujemy czym jeździmy:
    Instagram
    Facebook

    Zapraszam też do poprzednich testów z udziałem Audi A8:
    BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test
    Audi A8 4.2 TDI quattro LWB - test

  • m.zmyslowski
    Re: Ile kosztuje Skoda Kodiaq? 06.09.2016, 09:25

    Ja zgaduję, że to nie będzie kwota 90-100 tys., a raczej okolice 120 tys. w wersji podstawowej.

  • m.zmyslowski
    Re: Kubica w Citroenie? 06.09.2016, 09:21

    Formuła E jest już na ten sezon obsadzona, więc ta seria odpada. Poza tym generalnie odrzuciłbym wszystko z ciasnymi, jednomiejscowymi bolidami.

  • m.zmyslowski
    Re: Puchar hot hatchów 05.09.2016, 17:09

    Spieszę z wyjaśnieniem, po kolei:
    Audi RS3 - nie ma w ofercie Audi
    BMW M140i - jest M135i, czyli właściwie ten model, ale przed odświeżeniem jednostek, oczywiście w pojedynku będzie 140, nie 135, którego już nie ma w cennikach
    Ford Fiesta M-Sport - w grę nie wchodzą samochody, które nie są dostępne w polskiej sieci sprzedaży, to auto zewnętrznego tunera
    Hyundai i30N - jak tylko Hyundai wprowadzi takie auto do produkcji, chętnie o nim napiszemy, tymczasem jedyne, co do niedawna było w ofercie tego producenta w Polsce to i30 Turbo, którego już nie ma, o czym napisałem po kontakcie ze sprzedawcą Hyundaia
    Skoda Octavia RS - Skoda Octavia trochę wyrosła już z segmentu kompaktowego. Octavia to już większe auto, C+. Poza tym Octavia jest liftbackiem.
    Volkswagen Beetle Sport - Beetle'a już w ogóle nie ma, nawet w zwykłej wersji, na polskiej stronie Volkswagena.
    Volvoi V40 T5 - myślałem o tym samochodzie, ale właściwie, poza tym, że jest to mocna wersja V40, nie jest w żaden sposób usportowioną, odmianą specjalną. Jeśli V40 T5 znalazłoby się w tym zestawieniu, należałoby też wprowadzić nową Astrę nie-OPC, która dostępna jest z 200-konnym silnikiem. Tym sposobem do stawki musiałoby trafić wiele więcej samochodów, które właściwie hot hatchami nie są.

  • m.zmyslowski

    Wczoraj do naszej redakcji trafił Mercedes Klasy V z pakietem AMG Line i bogatym wyposażeniem, zawierającym między innymi 6 niezależnych foteli z wentylacją i podgrzewaniem oraz tuner TV. Auto zostaje z nami do poniedziałku. Przez ten czas możecie tu zadawać pytania, na które postaram się odpowiedzieć.

    Mercedesa V z tym silnikiem już u nas gościliśmy, ale na jego pokładzie było zupełnie inne wnętrze. Zapraszam do archiwalnego testu:
    Mercedes Klasy V250d

  • m.zmyslowski

    Pavlop, XC90 dzisiaj po południu odbiera Marcin Łobodziński, więc wkrótce powinno pojawić się także AMA.

  • m.zmyslowski
    Re: Czasopisma motoryzacyjne 18.08.2016, 08:04

    Ktoś kupował może nową Auto Moto Technikę? Magazyn wart zakupu?

  • m.zmyslowski
    Re: Buty do jazdy samochodem 18.08.2016, 08:03

    Odświeżam temat bo od około roku jeżdżę w butach, które moim zdaniem są warte polecenia. Wróciłem do Pumy. Po Replicatach wskoczyłem w Alwyn Mid. To model zrobiony na potrzeby serii robionej dla MINI. Pięta jest lekko zaokrąglona, więc but wygodnie układa się na podłodze. Nieźle przylegają do stopy - generalnie uniwersalne obuwie.

  • m.zmyslowski

    To pewnie chodzi Ci o coś w stylu zraszaczy Kwazara. Do spłukania auta - może być, ale żeby umyć ciśnienie jest moim zdaniem za małe.

  • m.zmyslowski
    Re: Jaki alkomat 18.08.2016, 07:55

    ~spam
    Kolejna firma, którą nie stać na reklamę i chodzi po forach. WSTYD cieniasy!! Brzydzę się takimi firmami i nigdy nic u nich nie kupuję. To forum to kupa śmieci i reklam. Tu są sami sprzedawcy którzy piszą jakie to nie cudowne alkomaty mają jeden lepszy od drugiego a w rezultacie wielkie G.wno.

    Odsiewamy posty, które wyglądają jak opinia użytkownika, a są właśnie reklamą. Powyższy post nie udaje opinii, tylko zachęca do zakupu produktu, więc uważam, że sytuacja jest jasna i każdy rozsądnie potraktuje taki post.

  • m.zmyslowski

    Odpowiem za Kamila - mając na uwadze kolejkę publikacji - za jakieś 2 miesiące.

  • m.zmyslowski

    Witaj, w najbliższym czasie nie przewidujemy testu tego samochodu. Bardziej prawdopodobne jest, że trafi on do działu używanych lub historii. Jednak i tu kolejka jest tak duża, że z pewnością nie nastąpi to w najbliższym czasie.

    Na razie mogę zaprosić Cię do naszej bazy samochodów:
    http://katalog.autokult.pl/car/1254,volvo-740-760

  • m.zmyslowski

    Tak, tutaj jest taki automat, ale coś nie do końca działa prawidłowo. Hak wadzi o element pakietu stylistycznego i trzeba lekko odgiąć plastik atrapy zderzaka, żeby hak wyszedł na wierzch.

    W egzemplarzu, którym jeździłem na prezentacji działało to lepiej:

    image

  • m.zmyslowski
    Re: Modele samochodów 16.08.2016, 11:14

    Odkopię temat - moja skromna kolekcja powiększyła się o dwa egzemplarze 1:18. Pierwsza sztuka to Lotus Exige z AutoArtu, czyli pierwsze marzenie spełnione - mam swojego Lotusa ;) Model jest świetnie wykonany, z dbałością o detale, świetnie się prezentuje w grafitowym lakierze.
    Druga nowość to granatowe Porsche 911 (997) Turbo z oficjalnej gamy Porsche. Czyli drugie marzenie też spełnione - własne 911.

    Jeśli ktoś jest zainteresowany jak wyglądają modele na zdjęciach niekatalogowych, mogę później wrzucić jakieś fotki.

  • m.zmyslowski

    Kakamba, ja jakiś czas temu dostałem spinki ze schematem biegów z 5-biegowego manuala firmy Onyx Art. Nosiłem już wielokrotnie i nie widać na nich śladów zużycia. Nie są narzucające się, nie mają jednoznacznego powiązania z żadną marką i są czymś, co bardzo jasno wskazuje na zainteresowania. Jeden z moich ulubionych prezentów motoryzacyjnych ;)

  • m.zmyslowski

    Kilka miesięcy temu byliśmy na pierwszych jazdach nowym Volkswagenem Tiguanem. Teraz więliśmy ten wóz na dłuższe spotkanie. Pod jego maską pracuje 150-konny, 2-litrowy diesel, sprzężony z automatem DSG. Na pokładzie mamy pakiet offroad oraz szereg elektronicznych zabawek, które ułatwiają jazdę w terenie, nawet największym żółtodziobom ;)

    Co ciekawe, niemal dokładnie rok temu testowałem poprzednią generację Tiguana. Jego test możecie przeczytać poniżej:
    Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - test

    Z kolei pierwszą jazdę Tiguanem znajdziecie tutaj:
    Nowy Volkswagen Tiguan (2016) 2.0 TDI

  • m.zmyslowski

    W naszej redakcji zagościło Volvo S90 ze 190-konnym dieslem. Przed nami kolejny świetny samochód w wykonaniu Szwedów :) Pytajcie o co chcecie, postaram się odpowiedzieć :)

    Głodnych testów Volvo zapraszam na mój ubiegłoroczny materiał z pierwszych jazd XC90:
    Nowe Volvo XC90 T6 2,0 320 KM AWD

  • m.zmyslowski

    tomektomek
    Szczerze, nie wiedziałem, że ludzie jeszcze kupują aparaty, skoro telefony robią lepsze zdjęcia. Ale żaden ze mnie fotograf :)

    Telefony nie robią lepszych zdjęć niż aparaty. Nie oznacza to wcale, że robią zdjęcia złe. Dla mnie to po prostu nie ta jakość z normalnego aparatu. Według mnie w kwestii dokumentowania rodzinnych wydarzeń nastąpił regres - zamiast z biegiem lat zachowywać wspomnienia w coraz lepszej jakości, niektórzy zrezygnowali z aparatów na rzecz pstrykania urodzin swoich dzieci czy nawet ważnych uroczystości smartfonami.

NAJCZĘŚCIEJ ODPOWIADAJĄ