marcin.lobodzinski

marcin.lobodzinski
  • Jest z nami od:
    więcej jak rok
  • Napisał:
    621 postów na forum
  • Profil odwiedzano:
    36500 razy

Mężczyzna, 113 lat, a

O SOBIE:

b

MOJE POSTY NA FORUM

  • marcin.lobodzinski

    W naszej redakcji pojawił się odświeżony niedawno Mitsubishi ASX, na którego premierze byliśmy miesiąc temu. Auto zyskało nowy wygląd oraz kilka ulepszeń w kabinie. Jedną z ważniejszych jest nowy system multimedialny i nawigacja. Pod maską naszego egzemplarza pracuje benzynowy silnik 1.6 o mocy 117 KM połączony z 5-biegową, manualną skrzynią biegów i napędem na przednią oś.

    W tym artykule znajdziecie wszystkie szczegóły na ten temat: http://autokult.pl/29052,odswiezony-mitsubishi-asx-debiutuje-na-polskim-rynku

    Co ciekawe, wcześniej w naszej redakcji nie mieliśmy zbyt wielu spotkań z tym modelem. Nasz ostatni test pochodzi sprzed kilku liftingów, których japoński producent serwował całkiem sporo. Wówczas również była to wersja 1.6 z napędem 2WD.

    http://autokult.pl/12897,mitsubishi-asx-16-instyle-2wd-pomysl-na-test-autokult-pl

  • marcin.lobodzinski

    Namiastka tak, coś w tym stylu. Auto po prostu lepiej jeździ po dziurach. Znacznie lepiej. Niebawem wyjaśnię wszystko na wideo

  • marcin.lobodzinski

    W redakcji pojawił się dziś Hyundai i20 Active, czyli samochód stylizowany na crossovera. Autko wyposażono w trzycylindrowy motor 1.0 T-GDI o mocy 120 KM. Po pierwszych kilometrach mogę zdradzić, że silnik stanowi bodaj największą zaletę tego modelu. Autko wyceniono na 70 600 zł, więc niemało. Postaram się przekonać, czy jest warte tej ceny.

    Zapraszam do przeczytania testu zwykłego Hyundaia i20:
    http://autokult.pl/26207,nowy-hyundai-i20-1-2-mpi-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski

    Okres świąteczny i przed nowym rokiem spędzam z Hondą CR-V z motorem benzynowym 2.0 i-VTEC o mocy 155 KM. Auto wyposażono w manualną skrzynię biegów i napęd tylko na przednią oś.

    Dawno temu testowaliśmy benzynową CR-V poprzedniej generacji:
    http://autokult.pl/8476,honda-cr-v-20-i-vtec-elegance-czekajac-na-nastepce-testautokult-pl

    W nowych Hondach CR-V mieliśmy już do czynienia tylko z dieslami:
    CR-V 2.2 i-DTEC: http://autokult.pl/6289,honda-cr-v-22-i-dtec-lifestyle-suv-prorodzinny-testautokult-pl
    CR-V 1.6 i-DTEC (przed liftem): http://autokult.pl/2371,honda-cr-v-1-6-i-dtec-diesel-test
    CR-V 1.6 i-DTEC (po liftingu): http://autokult.pl/25966,honda-cr-v-1-6-i-dtec-lifestyle-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski

    Po raz drugi w tym roku w naszej redakcji gości Suzuki Baleno. Tym razem sprawdzę jak w praktyce jeździ się mikrohybrydą przygotowaną przez japońskiego producenta. Malutki motor elektryczny ma wspomagać niewielkiego benzyniaka w niskim i średnim zakresie obrotów, nie wpływając na maksymalną moc, wynoszącą 90 KM. Ciekawe, jakie będzie spalanie...

    Pierwsza jazda Suzuki Baleno:
    http://autokult.pl/27677,suzuki-baleno-1-2-dualjet-elegance-2016-test-opinia-spalanie-cena

    Testy wszystkich Suzuki:
    http://autokult.pl/c/3,testy-samochodow,49963,suzuki

  • marcin.lobodzinski

    Dziś odebrałem hybrydowego SUV-a, Lexusa RX 450h w specyfikacji F Sport. Dzięki połączeniu benzynowej jednostki V6 3.5 o mocy 263 KM z elektrycznym generującym 167 KM, łączna moc systemowa napędu hybrydowego to 313 KM. Mogę zdradzić, że jeździ wspaniale i mocy nigdy mu nie brakuje.

    Zapraszam do zapoznania się z testami wszystkich Lexusów jakie mieliśmy: http://autokult.pl/c/3,testy-samochodow,47,lexus

  • marcin.lobodzinski

    arnold
    marcin.lobodzinski
    gram w Word of Tanks Blitz. A wciągnął mnie w to 4-letni syn ;) Polecam, gierka prześwietna. Nawet gdybym miał sobie grać w domku siedząc w pokoju (gdybym miał czas) to Playstation i PC by się kurzyły, a telefon grzał ;P

    To nawet nie próbuj grać w WoT na PC bo nie będę miał co czytać (braknie Ci czasu na pisanie) ;-D
    Mnie również wciągnął w to syn i w wolnych chwilach (co prawda dość rzadkich) rozwalam artylerią wszystko co się da.
    Poza tym lubię grać w gry "rodzinne" Rumikumb, 5 Sekund, Kalambury, Zgadnij kim jesteś itp. Kiedyś uwielbiałem Brydża.

    Wiesz kiedyś to zainstalowałem na swoim komputerze (prawie cały dzień to trwało, na szczęście w weekend) i doszedłem do III tieru w jeden wolny wieczór. Nie jest to dla mnie - za trudne. W Blitzie nie ginie się od jednego strzału (pomijam strzał od KV-2), a na PC często tak jest. Blitz to szybka rozgrywka i pozwala grać gdziekolwiek, a ja właśnie jak gram to gdziekolwiek. Komputer służy mi już niemal wyłącznie do pracy.
    Arnold chętnie bym z tobą zagrał jeżeli masz konto na Blitzie :)

  • marcin.lobodzinski

    W naszej redakcji po raz drugi pojawił się Ford Edge, ale tym razem w wersji eleganckiej Titanium. Auto technicznie jest takie samo jak wersja Sport, której test mogliście przeczytać niedawno: http://autokult.pl/28636,ford-edge-2-0-tdci-210-km-at-sport-test

    Silnik to 2-litrowy diesel o mocy 210 KM współpracujący z automatyczną skrzynią Power Shift. Na pokładzie jest niemal wszystko to, co w białym egzemplarzu, a na nadwoziu brakuje tego, co oferuje odmiana Sport.

    Auto mieliśmy przyjemność filmować, a także jeździć nim po zamkniętym torze. Niedługo pojawi się nasz kolejny test wideo, a jednocześnie moja opinia o tym modelu. Zdradzę tylko, że w dużej mierze zgadzam się z recenzją Kamila Kobeszko.

  • marcin.lobodzinski

    Ja kompletnie nie mam czasu grać, ale zdarzają się takie sytuacje jak jazda komunikacją publiczną czy czekanie gdzieś na coś w miejscu publicznym itp. to gram w Word of Tanks Blitz. A wciągnął mnie w to 4-letni syn ;) Polecam, gierka prześwietna. Nawet gdybym miał sobie grać w domku siedząc w pokoju (gdybym miał czas) to Playstation i PC by się kurzyły, a telefon grzał ;P

  • marcin.lobodzinski

    image

  • marcin.lobodzinski

    Dziś oddaliśmy Fiata Tipo, którego zamieniliśmy na sympatyczną Pięćsetkę. Silnik 1.2 i specyfikacja... jak widać. Mówiąc krótko biedy nie ma. Czekam na pytania.

    Tymczasem zapraszam do zapoznania się z naszymi wcześniejszymi testami Fiata 500:
    Wersja Sport z silnikiem 0.9 Twinair
    http://autokult.pl/24275,fiat-500-sport-0-9-twinair-105-km-test

    Wersja by Gucci z jednostką 1.2
    http://autokult.pl/8684,fiat-500-by-gucci-12-jestem-mloda-lubie-szpan-testautokult-pl

    Wersja Sport 1.2 zestawiona z Abarthem 500
    http://autokult.pl/8828,abarth-500-esseesse-autokult-pl

    Wersja 1.3 Multijet, czyli dieselek w kabrio
    http://autokult.pl/12004,fiat-500c-13-multijet-lounge-retro-ale-nie-dla-ludu-test-autokult-pl

    A tu znajdziecie wszystkie testy Fiatów: http://autokult.pl/c/3,testy-samochodow

  • marcin.lobodzinski

    W redakcji testujemy Fiata Tipo z mniejszym silnikiem wysokoprężnym pochodzącym z Polski. Mały 1.3 MultiJet ma taką samą moc 95 KM jak silnik benzynowy 1.4 16V, ale już możemy zdradzić, że jeździ się nim przyjemniej.

    Jeżeli jesteście ciekawi naszej opinii o tym modelu, ale w wersji benzynowej, to zapraszamy na wrażenia z pierwszej jazdy:
    http://autokult.pl/27291,nowy-fiat-tipo-1-4-16v-test-opinia-spalanie-cena

    Zapraszamy też do zapoznania się z innymi testami Fiatów:
    http://autokult.pl/c/3,testy-samochodow,30,fiat

  • marcin.lobodzinski

    Arnold jedynym pick-upem z uchwytem wciąż pozostaje Nissan Navara chyba.
    Nie wiem nawet po co miałbym się zastanawiać nad wyjściową pozycją i w sumie nie do końca rozumiem pytanie. Z uwagi na fakt, że przy 2WD auto jest minimalnie oszczędniejsze, można jeździć sobie w tym trybie przez 95 proc. czasu. Ja tak jeżdżę, zwłaszcza że 4WD i tak nic mi nie daje na drodze.

  • marcin.lobodzinski

    Od dziś testujemy pick-upa Mitsubishi L200 po liftingu. Samochód ma 181-konny silnik i automatyczną skrzynię biegów. Teoretycznie jego największą zaletą jest stały napęd na cztery koła i w praktyce na razie się to potwierdza. Po teście Nissana Navary może się wydawać, że Mitsubishi trochę zostało z tyłu z tym modelem, ale to jeszcze się okaże.

  • marcin.lobodzinski
    Re: Kubica w Citroenie? 06.09.2016, 07:51

    A ja chciałbym go zobaczyć w TCR :)

  • marcin.lobodzinski

    Jeżeli kończy Ci się miejsce w nosidełku to wg. mnie to jest świetna opcja: http://twojsamochod.autokult.pl/26803,bezkompromisowy-fotelik-cybex-sirona-jak-sie-sprawdza-w-codziennym-uzytkowaniu
    Tekst nie był w żaden sposób sponsorowany jeżeli przyjdą takie myśli

  • marcin.lobodzinski

    W teście pojawiło się nowe Suzuki Baleno, w wersji identycznej jak ta, z którą mieliśmy do czynienia podczas pierwszych jazd testowych.

    http://autokult.pl/27677,suzuki-baleno-1-2-dualjet-elegance-2016-test-opinia-spalanie-cena

    Kolor nadwozia oraz wyposażenie się zgadza. Sprawdzimy teraz auto na nieco dłuższym dystansie.

  • marcin.lobodzinski

    Żegnamy nasze Volvo. Które bardziej Wam się podoba? Nasze czy naszego sąsiada?

  • marcin.lobodzinski

    W dowodzie jest wpisane 235 kW, czyli 319,6 KM, tak jakby Polestar niczego nie zmieniał. Aby odpowiedzieć na pytanie czy warto, należałoby sprawdzić osiągi obu wersji, a nie mamy takiej możliwości. Powiem tak: w tym tuningu chodzi raczej o plakietkę z napisem Polestar i świadomość posiadania mocniejszej wersji niż moc i osiągi. Moim zdaniem z technicznego punktu widzenia nie warto, ale kupując taki samochód patrzy się nieco inaczej na takie rzeczy

  • marcin.lobodzinski

    Do testu otrzymaliśmy aż 421-konne Volvo XC90 w hybrydowej odmianie T8 Twin Engine i to ze wzmocnieniem od Polestara. Wszystkie silniki generują 680 Nm momentu obrotowego i rozpędzają auto do setki w 5,1 s. To najmocniejsze produkcyjne Volvo w historii marki. Jeżeli macie jakieś pytania, czekam. Auto mamy do poniedziałku.

    Zapoznaj się z naszymi wcześniejszymi testami tego modelu:

    Volvo XC90 D5
    http://autokult.pl/26981,nowe-volvo-xc90-d5-awd-at-test-opinia-spalanie-cena

    Pierwsza jazda Volvo XC90 T6
    http://autokult.pl/25707,nowe-volvo-xc90-t6-2-0-320-km-awd-2015-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski

    Niestety poświęcono miękkość i skok zawieszenia dla uzyskania lepszego prowadzenia na szosie. Więcej na ten temat opowiem w wideo, które zamieszczę niebawem.

  • marcin.lobodzinski

    Potężny Nissan Navara trafił do naszego garażu testowego. Auto w najbogatszej wersji Tekna z automatyczną skrzynią biegów i silnikiem o mocy 190 KM. Uwaga! - auto na wielowahaczu ze sprężynami z tyłu. Tak jest, tego jeszcze na naszym rynku nie było. Samochód mamy do 16 sierpnia, a dziś przeszedł pierwszy chrzest bojowy na zakupach w supermarkecie z całą rodziną. Niestety jak na ironię w deszczowy dzień pick-up nie ma bagażnika. Zresztą sami zobaczcie jak to wyglądało.

    Zapraszamy na naszą relację z pierwszej jazdy tym modelem:
    http://autokult.pl/26512,nowy-nissan-np300-navara-2015-2-3-dci-190-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski
    SsangYong XLV - test [AMA] 25.07.2016, 21:28

    Jutro odbieramy do testu SsanYonga XLV, czyli powiększonego Tivoli z ogromnym bagażnikiem. Pewnie będziecie mieli sporo pytań, ale my na najważniejsze odpowiemy dopiero jutro. Jakie? Chodzi o silnik, bo jeszcze nie wiemy czy otrzymamy do testu wersję benzynową czy wysokoprężną. Na razie prezentujemy fotografię poglądową.

    Jeżeli jesteście zainteresowani tą marką, zapraszamy do naszych testów SsangYongów: http://autokult.pl/c/3,testy-samochodow,74,ssangyong

    Mieliśmy też okazję testować model Tivoli:
    http://autokult.pl/26339,ssangyong-tivoli-1-6-128-km-quartz-test-opinia-spalanie-cena

    A tu moje wrażenia z pierwszego kontaktu z tym samochodem:

    image

  • marcin.lobodzinski

    Prawdziwe i bardzo solidne

  • marcin.lobodzinski

    ~Abramscomp1981
    Witaj
    Skrzynia działa jak klasyczny automat z konwerterem starego typu. Dość szybko, łagodnie zmienia biegi, ale trzeba czekać na kickdown i na rozkręcenie sprzęgła na przykład podczas ruszania na wzniesieniu. Dobrze dobiera przełożenia, ale daleko jej do dwusprzęgłówek.

    ~znafca

    Reflektory diodowe Astry działają ogólnie bardzo dobrze, zwłaszcza na drogach krajowych świetnie dobierają strumień światła. Czasami delikatnie się gubią na drogach o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku. Czy są mocne? Nie, po prostu świecą normalnie jak diodowe. Nie jakoś wybitnie jak w Porsche, raczej podobnie jak dobre ksenony.

  • marcin.lobodzinski

    Testujemy nowego Opla Astrę po raz drugi, tym razem w zupełnie innej konfiguracji z czterech powodów:
    1. Jest to wersja Sports Tourer, czyli kombi
    2. Jest do diesel
    3. Jest to automat

    Podobieństwo do poprzedniego samochodu, który znalazł się w redakcji jest jedno - najbogatsza wersja wyposażenia Elite.

    Nasz poprzedni test nowego Opla Astry:
    http://autokult.pl/27593,nowy-opel-astra-2016-1-4-turbo-elite-test-opinia-spalanie-cena

    Pierwsza jazda nową Astrą z silnikiem Diesla:
    http://autokult.pl/26402,nowy-opel-astra-k-1-6-cdti-test-opinie-spalanie-cena

    Nasze testy wszystkich samochodów Opla:
    http://autokult.pl/c/3,testy-samochodow,59,opel

  • marcin.lobodzinski

    Niedawno mieliśmy polską premierę tego modelu i podczas pierwszych jazd sprawdzaliśmy auto z silnikiem benzynowym i skrzynią manualną. Teraz mamy wersję wysokoprężną 1.6 CRDI o mocy 136 KM ze skrzynią automatyczną DCT, czyli 7-biegową dwusprzęgłówką. Samochód jest w najbogatszej specyfikacji Premium i na pokładzie ma m. in. skórzaną tapicerką. Macie jakieś pytania?

    Oto relacja z pierwszej jazdy tym samochodem:
    http://autokult.pl/27791,nowy-hyundai-elantra-1-6-mpi-2016-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski

    ~Han
    Też się zastanawiam nad tym samochodem - albo RS albo Type R.

    Moje pytania:

    1. Czy w RS komfort wsiadania i wysiadania jest na podobnym poziomie, co w Type R? W Type R w którym miałem okazję siedzieć boczki kubełkowych foteli znacznie utrudniają wsiadanie.
    Nawet wczoraj z kolegą omawiałem tę kwestię i fajnie to ujął - "Ty do Type R pasujesz, bo nie masz brzuszka, to głupio nie wyglądasz przy wysiadaniu". Pytanie czy Foka ma podobnie?

    2. Spalanie, czyli hot hatch jako samochód na codzienne dojazdy do pracy. Interesuje mnie spalanie na VI biegu przy prędkości 90 km/h. Czy da się utrzymać wynik Type R około 7 litrów, czy czego bym nie robił, spalanie oscyluje około 10 litrów? To akurat ważne dla takich jak ja - auto firmowe, do szaleństw po pracy i na wakacyjne spokojne wyjazdy rodzinne.

    3. Wygoda - lepiej w RS czy w Type R? Chodzi mi o fotele. Wiem, że Type R ma Recaro w podstawie, natomiast do Foki trzeba dokupić za około 6 000 złotych. Jaka jest różnica między fotelami RS seryjnymi, a Recaro oraz jaka jest różnica między Recaro Type R i RS?

    4. Poziom hałasu i komfort jazdy - czy RS jest bardzo twardy, czy da się nim jeździć na co dzień bez uszkodzenia kręgosłupa?

    Niestety nie odpowiem ci na te pytania w pełni, bo Hondy Type-R nie mamy, a mieliśmy mieć właśnie do porównania z Focusem. W ostatniej chwili okazało się, że termin jest przesunięty.
    Z fotelami jest ok. Przy wsiadaniu oczywiście boczek trochę przeszkadza, ale ja szczupły nie jestem i jest wygodnie. Opcjonalne kubełki dla mnie są wygodniejsze niż te seryjne, takie jak w ST. Oczywiście nie mają takiej regulacji, ale są nieco luźniejsze, więc polecałbym tęższej osobie właśnie kubły. Niestety nie do końca wyższej, bo pozycja za kierownica jest wysoka w kubełkowych, a w standardowych niska. Poziom hałasu jest ok, a komfortem jazdy Focus RS nie ustępuje samochodom ze sportowym zawieszeniem. Na przykład zawieszenie pracuje bardziej komfortowo niż w BMW 225xe Active Tourer, którego miałem wcześniej.

    Ze spalaniem jest tak, że na autostradzie przy 140 km/h zużycie wynosi 11,3 l/100 i taki wynik da się utrzymać w mieście. Przy spokojnej jeździe w trasie ok. 8 l/100 km też jest do osiągnięcia. Jeszcze test się nie skończył, więc musisz poczekać na wyniki.

  • marcin.lobodzinski

    desf

    Ja mam pytanie co do drift mode:
    Czy po włączeniu go przy normalnej jeździe auto staje się jakieś żywsze i czuć że tył próbuje się ruszać, ciekawiej się jeździ z normalnymi prędkościami, czy jedynie da się go wykorzystać na torze z gazem wbitym do dechy ciągnąć długie slajdy jak na promocyjnych filmikach? Bo z tego co czytałem parę różnych recenzji to wyłania mi się raczej ten drugi obraz.

    Tak, to zdecydowanie ten drugi obraz, ale po włączeniu drift mode masz od razu uśpioną kontrolę stabilizacji toru jazdy, przez co w normalnej, ale dynamicznej jeździe nieco ożywia się tylna oś. Tylko nieco, bo różnica jest minimalna. Natomiast by rzeczywiście podriftować trzeba gaz wciskać do podłogi i nie odpuszczać. Nawet dotknięcie hamulca natychmiast wyłącza tryb. Zdradzę ci jednak tajemnicę, że można całkowicie wyłączyć wszystkie systemy i samodzielnie driftować.

  • marcin.lobodzinski

    Wonio
    Tak myślałem, że szykuje się test, jak zobaczyłem go na parkingu!:)
    Czy da się tym jeździć na co dzień? Jak brzmi?
    A może jakieś szybkie porównanie paru hot-hatchy? :)

    Da się nim spokojnie jeździć na co dzień. Jest twardy i głośny, ale nie męczący. Brzmi kapitalnie, będzie nagranie
    Niestety z porównania wypadło nam jedno auto po awarii. Miało być bardzo ciekawe porównanie...

  • marcin.lobodzinski

    Z BMW może być problem, podobnie jak z Klasą S. Nie budzą zaufania. Ja bym proponował Rolls-Royce'a. Budzi nie tylko zaufanie, ale i szacunek.

  • marcin.lobodzinski

    Na redakcyjnym parkingu wylądował najlepszy Focus w historii. Wersja RS przygotowana przez Ford Performance ma pod maską silnik 2.3 EcoBoost o mocy 350 KM, a pod felgami tarcze hamulcowe Brembo o średnicy 350 mm. Do tego stały napęd na cztery koła, opcjonalne fotele kubełkowe i biały lakier, kontrastujący z czarnymi felgami. Pewnie macie jakieś pytania, więc czekamy.

    Testy innych, mocnych Focusów:

    Pierwsza jazda Focusem RS
    http://autokult.pl/27126,nowy-ford-focus-rs-2016-test-opinia-spalanie-cena

    Pierwsza jazda Focusem ST
    http://autokult.pl/24381,nowy-ford-focus-st-2015-pierwsza-jazda-test

    Test Focusa ST
    http://autokult.pl/26009,nowy-ford-focus-st-2-0-ecoboost-test-opinia-spalanie-cena

    Test Focusa ST kombi
    http://autokult.pl/7205,ford-focust-st-kombi-2012-niebieska-pigula-testautokult-pl

    Porównanie Focusa Mk II ST i MK III ST
    http://autokult.pl/6502,ford-focus-st-mk-ii-autokult-pl

  • marcin.lobodzinski

    Do redakcyjnego testu trafił hybrydowy BMW Active Tourer z silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 136 KM i elektrycznym, generującym 88 KM. Jest to hybryda typu plug-in, która teoretycznie na napędzie elektrycznym przejedzie 41 km, a średnie zużycie paliwa to 2,0-2,1 l/100 km. Producent zapewnia, że auto przyspieszy w 6,7 s do 100 km, zatem jest to najbardziej dynamiczna wersja po 225i. Macie jakieś pytania na temat tego auta?

    Zapraszam do zapoznania się z naszymi wcześniejszymi testami tego modelu:
    Pierwsza jazda odbyła się wersją 225i:
    http://autokult.pl/3907,bmw-serii-2-active-tourer-225i-pierwsza-jazda

    Później przy pierwszym teście mieliśmy okazję sprawdzić diesla 218d:
    http://autokult.pl/24108,bmw-218d-active-tourer-luxury-line-test

    Była też możliwość przetestowania większego brata Grand Tourer w wersji 220d:
    http://autokult.pl/26552,bmw-serii-2-gran-tourer-220d-xdrive-luxury-line-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski

    Tak jak obiecaliśmy, do testu trafiło również nowe Audi A4 w wersji kombi w dokładnie takiej samej specyfikacji jak testowany tydzień wcześniej sedan. Macie jakieś pytania na temat... bagażnika?

    Zapraszam też do przeczytania relacji z premierowych jazd nowym Audi A4:
    Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - pierwsza jazda

    Więcej Autokultu od zaplecza możecie zobaczyć na naszym Instagramie.

  • marcin.lobodzinski

    Truskawa
    Według mnie to najlepiej jest kupować samochód 2-4 lata. Wtedy też wchodzą nowsze modele po liftingu i jest większy skok cenowy.

    Dokładnie

  • marcin.lobodzinski
    Re: propaganda 25.05.2016, 23:41

    Tak, można odnieść takie wrażenie. Zmienia się ono w momencie obcowania z tymi samochodami :)

  • marcin.lobodzinski

    ~smialyyy
    Radzę dołożyć pieniążków i kupić z silnikiem R6. Niewiele więcej pali, a kultura jazdy dużo wyższa.

    A ja radzę od razu zrezygnować z R6 ponieważ i tak prawdopodobnie nie stać cię na ten samochód, ale to nic złego - 90% Polaków nie stać na auta, które kupują. Benzynowe 2.0 R4 to idealna jednostka dla ciebie - nie znajdziesz lepszej w tym modelu

  • marcin.lobodzinski

    Poza tym co napisane powyżej nie rozumiem zupełnie takiej specyfikacji. 3-drzwiowy hatchback Hondy w dieslu, do tego w wersji Sport. Pierwszy raz widzę w ogóle wersję Sport z dieslem, ale być może były. Natomiast jak napisane wyżej niezły z niej ulep. Biorąc pod uwagę fakt, że już korozja zrobiła swoje, a do tego był składany to w ogóle nie warto.

  • marcin.lobodzinski

    W teście pojawiła się Skoda Superb Combi z najmocniejszym silnikiem benzynowym 2.0 TSI 280 KM. Oczywiście automatyczna skrzynia biegów i napęd 4x4 w komplecie. Generalnie samochód ma niemal kompletne wyposażenie. Poza tym, co znajduje się w standardzie Laurin & Klement jest jeszcze:

    1. CREW PROTECT ASSISTANT - aktywna funkcja ochrony kierowcy i pasażera z przodu
    2. Kamera cofania
    3. TRAVELLER ASSISTANT - funkcja rozpoznawania znaków drogowych
    4. Boczne poduszki powietrzne dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy
    5. KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu z alarmem i funkcją SAFE
    6. Pakiet Simply Clever (SUNSET, gniazdo 230V, USB w tylnej części podłokietnika Jumbo Box, uchwyt na iPad/iPhone
    7. Dodatkowa osłona silnika i skrzyni biegów
    8. Elektryczna regulacja fotela pasażera z tylnej kanapy
    9. Hak holowniczy (składany)
    10. Trójramienna skórzana kierownica dla samochodów z automatyczną przekładnią DSG z łopatkami do zmiany przełożeń, z pakietem skórzanym i obsługą wielofunkcyjną: radio, telefon GSM
    11. ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat do 210 km/h
    12. PARKING ASSISTANT - system wspomagania parkowania
    13. Elektrycznie ogrzewana przednia szyba
    14. Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe
    15. Funkcja SMARTGATE
    16. Bluetooth III (z obsługą WLAN, rSAP, LTE (gniazdo karty SIM), z połączeniem z anteną zewnętrzną, Phone box - wzmacnianie sygnału GSM)
    17. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji Columbus (aplikacja Skoda Command)
    18. Tuner TV - możliwość odbioru cyfrowego sygnału radiowego oraz telewizyjnego (MPEG-4)
    19. Obręcze kół ze stopów lekkich PHOENIX 8Jx19" w kolorze antracytowym, polerowane (4 szt.)
    20. Koło zapasowe dojazdowe, podnośnik, klucz
    21. Wentylowane fotele przednie
    22. Kolor Brąz Magnetic Metalizowany

    Poznajcie inne testy nowej Skody Superb:
    Nowa Škoda Superb 1.4 TSI Style
    http://autokult.pl/26886,nowa-kkoda-superb-1-4-tsi-style-test-opinia-spalanie-cena

    Pierwsze jazdy:
    http://autokult.pl/25877,nowa-koda-superb-combi-2-0-tdi-dsg-4x4-2015-test-opinia-spalanie-cena http://autokult.pl/25565,nowa-koda-superb-2-0-tdi-2015-test-opinia-spalanie-cena

  • marcin.lobodzinski

    ~Piotr1
    A jak wyglada awaryjność 1.6 thp 165 km? Poprzednie wersje nie cieszą się bezawaryjnością.

    Nie jesteśmy w stanie sprawdzić takich rzeczy w teście

NAJCZĘŚCIEJ ODPOWIADAJĄ