Dobry alkomat do 600 zł

• crass
    09.08.2015, 18:28 | Zgłoś nadużycie

Witam, ostatnio dostałem od szefa zadanie kupienia alkomatu do firmy transportowej. Budżet tak do 600 zł, nie więcej. Jak na razie mam kilka typów np Alkohit X50 ale chodzi mi o to czy pomiary takim alkomatem są miarodajne i mogą służyć np jako dowód w sądzie? Czy ktoś może korzysta z takich alkomatów i miał już doświadczenia jak to wygląda w praktyce? Z góry dziękuje za odpowiedzi

• rwakpl
    rwakpl
    10.08.2015, 09:23|Zgłoś nadużycie
  • crass
    crass
    12.08.2015, 19:40|Zgłoś nadużycie

OK, dzięki za link

• ala101
    ala101
    06.01.2016, 20:37|Zgłoś nadużycie

Nie znam się na firmach. Mimo wszystko zakup alkomatu postrzegam jako znakomity pomysł.

• ~Alko-maty_pl
    27.09.2017, 09:31|Zgłoś nadużycie

Modele Alkohit x50 oraz wyższe to bardzo dobry pomysł dla przeciętnego kierowcy. Akurat są one mało awaryjne i bardzo dokładne w kwestii pomiaru. Poszukaj w sklepach internetowych gdzie będzie zdecydowanie taniej.

Alko-maty.pl

• ~janek968
    06.10.2017, 19:16|Zgłoś nadużycie

Ja sam zaopatrzyłem się w alkomat XBLITZ ALLCONTROL, cenowo bardzo przystępnie i sprawdza się już drugi rok. Dla przeciętnego kierowcy w sam raz. Ma pamięć do dziesięciu pomiarów. Zakup warto rozważenia.

• ~dysek
    10.10.2017, 11:32|Zgłoś nadużycie

Niedawno w rankingu alkomatów Motoru alkohit x60 wygrał, dla mnie to najlepszy sprzęt w tych widełkach cenowych, szybko mierzy, wynik ma dokładny i też ma dobry sensor, nie jakiś tani badziew co po paru dmuchnięciach oszaleje

• crass
    crass
    15.10.2017, 20:02|Zgłoś nadużycie