Nowa Honda Jazz 1.3 i-VTEC - test [AMA]

• rwakpl
    04.12.2015, 13:25 | Zgłoś nadużycie

Nową Hondę HR-V 1.5 i-VTEC (130 KM) wymieniliśmy po tygodniu na nowego Jazza z jedynym dostępnym silnikiem 1.3 i-VTEC (102 KM) sprzężonym ze skrzynią manualną. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące naszego egzemplarza Jazza to piszcie. Wersja wyposażenia to Comfort (środkowa).

Pierwsza jazda Jazzem:
    https://autokult.pl/26415,honda-jazz-1-3-i-vtec-i-honda-hr-v-1-6-i-dtec-test-opinie-spalanie-cena

• th_nowa-honda-jazz-1-3-i-vtec-test-ama_1502.jpg
  • zorro12
    zorro12
    26.08.2016, 20:14|Zgłoś nadużycie

Jestem mało doświadczonym kierowcą, co prawda prawo jazdy mam od 1992 r. ale maiłem ponad 20 lat przerwy w prowadzeniu auta. Tak więc każde nowe auto będzie robiło na mnie pozytywne wrażenie. Chcę kupić nowe auto, honda jazz jest jednym z tych nad którymi się zastanawiam. Po głowie chodzi mi jeszcze kia venga, citroen c3 picasso. Wydaje mi się że jesteś doświadczonym kierowcą, i tu pytanie: Co radzisz jakie auto kupić? Któreś z tych co wymieniłem czy może jeszcze coś innego? Dodam że interesuje mnie nie za duże auto najlepiej z segmentu B.

• rwakpl
    rwakpl
    31.08.2016, 16:28|Zgłoś nadużycie

Cześć,

Biorąc po uwagę auta, które wymieniłeś zakładam, że po szybkim przejrzeniu rynku wpadły Ci w oko więc raczej byś wybierał coś z pośród nich.

Honda Jazz jest bardzo, bardzo fajnym autem i według mnie dużo fajniejszym niż przytoczona obok Kia Venga czy Citroen C3 Picasso. Za to droższym. Jeśli natomiast Twój budżet pozwala na zakup Jazza to polecam go jak najbardziej:
    https://autokult.pl/27387,honda-jazz-1-3-i-vtec-comfort-test-opinia-spalanie-cena,all

Jeśli jednak chcesz coś trochę tańszego, to warto też rozważyć Citroena C4 Cactus (jeśli Ci się podoba).
    https://autokult.pl/24256,citro-n-c4-cactus-1-6-e-hdi-etg6-shine-test,all

• zorro12
    zorro12
    31.08.2016, 18:24|Zgłoś nadużycie