Okropne traktowanie - Jeep Zielona Góra

  • ~Anna
    14.07.2017, 11:42 | Zgłoś nadużycie

    W czerwcu 2017 r. zakupiłam nowego Jeepa Renegade jest prosto z salonu. Po tygodniu jazdy zaczęły się problemy, przy 100km/h drgała kierownica, kierownictwo nie chciało przyjąć auta do serwisu, ale po wielu telefonach na infolinię i skargach, przyjęli go. Po kilku dniach telefon - auto jest do odebrania, ale nienaprawione, nie wiedzą jak, ani co jest z nim nie tak. Wymienili wiele części, zmiany są widoczne w historii auta, ale nie usunęli problemu- teraz wartość auta znacznie spadła. Auto nie zostało odebrane, chciałam nowe, lecz mówili, że nie ma nawet takiej możliwości, a i tak strasznie długo musiałam wojować o zastępcze. Jeep z Zielonej Góry już nie odbiera ode mnie telefonów i sama nie wiem co dalej, z kim powinnam się kontaktować, żeby jakoś rozwiązać tę sytuację, auto nie jest tanie, a takie traktowanie jest poniżej krytyki, proszę o rady. Przy okazji zdecydowanie nie polecam tego salonu.

  • mariozgolfa
    mariozgolfa
    29.08.2017, 11:09|Zgłoś nadużycie

    Czujesz drganie przy dodawaniu gazu, czy przy stałej prędkości 100km/h? Spróbuj w innym aso - jeśli zdiagnozują problem, to Twój dealer nie będzie miał wyjścia, jak uznać reklamację.

  • areczko
    areczko
    09.10.2017, 11:51|Zgłoś nadużycie

    No jeżeli nie będzie odezwu to drogą sądową no bo jak